Alla inlägg den 14 september 2017

Av Pisan - 14 september 2017 12:32

 


Hej hopp!   Det är torsdag och solen   skiner, i a f för stunden. Sitter här vid köksbordet och försöker dra ut på tiden så mycket det bara går, ska nämligen in i duschen och jag är expert på att dra på saker och ting, speciellt duschen, så länge det bara går. Har i o f s hela dagen på mig, har ingen tid att passa. Efter duschen skall jag gå ut och bort till apoteket och hämta ut en andra dosrulle - den extra rullen. Fick nämligen inte den med rullen jag hämtade förra veckan. Fattar inte varför. Jag fick ju ringa dosapoteket och fråga vad f-n de höll på med.... "Den skall du hämta ut den 14:e" fick jag till svar. Himla bra att man fått reda på det då....   

Och så skall resväskan upp från källarförrådet för nu skall här börjas med packningen. Det är ju bara några dagar kvar nu tills jag skall iväg till Spanien. Börjar få resfeber   


Igår gjorde jag inget vettigt alls. Mådde inte bra. Var såååå trött och ville bara ligga ner, det värkte i hela kroppen. Det gör det idag med men jag har inte tid att ligga hela dagen. Får gå och lägga mig i soffan när jag kommer hem från apoteket. Och så får det bli nåt enkelt till middag.


Nu är det sådär igen; jag kan inte kommentera hos er med blogg på Blog.se. Fattar ingenting   


Ha en finfin torsdag!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards