Alla inlägg den 16 september 2017

Av Pisan - 16 september 2017 13:12

 


Nu är det snart dax!!!!   I morgon vid den här tiden är jag på flygplatsen. Jag har resfeber deluxe. Är helstirrig....    Har miljoner saker att göra idag så jag hade behövt gå upp tidigt. Vad hände i går kväll då? Jo, jag kunde inte somna, hade såna där urjobbiga krypningar i kroppen (och det har INTE med resan att göra, att jag är nervös eller så) som kommer då och då på kvällarna. Tror jag tittade på klockan vid halv 4 sista gången..... Så det blev ju naturligtvis sovmorgon. Jag har precis fått i mig frukosten. 


 


Idag måste jag tvätta lite och gå ner i källaren och hämta resväskan för det har inte blivit av ännu. Och stryka några shorts och en blus. Shortsen har legat i flera år och är urskrynkliga. Strykningen tänkte jag börja med. Och ikväll blir det dusch med rakning av ben m m. Och så måste jag ju måla tånaglarna på nytt, i nån fin färg. Får botanisera bland lilltrollets alla färger tror jag   


 


Bilderna är från när jag var där i La Marina förra gången, 2015. Den här gången tänker jag ta MÅNGA fler bilder än sist. Ni som har mig på fb får hålla utkik, det blir nog några bilder och incheckningar där   


Ha en finfin helg och även fina dagar de kommande 10 dagarna tills jag är hemma igen och kan önska dig en fin dag som vanligt igen   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards