Alla inlägg den 9 januari 2018

Av Pisan - 9 januari 2018 08:53

 


Japp, så är det. Har inte hänt mycket här sedan jag skrev sist. Kom iväg till älsklingen i Småland, huvudvärken gav med sig under kvällen och kom inte tillbaka förrän jag kommit hem förra veckan. Igår kom den och hälsade på igen den förbannande våldsgästen   Men han gav sig på en omgång piller och ispåse på nacken, tack och lov. Idag var det till att gå upp jättetidigt för att jag inte orkade duscha igår. Skall till vc om 1,5 timme och har inte tvättat håret på några dagar så det var jag bara tvungen att göra idag. Håret fick lite god inpackning också och nu luktar håret jättegott   


Hade en fin nyårshelg, blev ju några extra dagar jämfört med hur det brukar vara, åkte ju redan på torsdagen för att slippa värsta trafiken på fredagen. Vi kollade en hel del på film och serie på tv/dvd. Och lagade god mat.


Det har som sagt inte hänt nåt speciellt här, har inte orkat göra nåt. Jo, förresten; jag var på Frölunda Torg för lite shopping och lunch och sedan åkte vi till Ikea, detta var  i torsdags och  med tjejerna jag var i  Spanien med, trevligt. Men efter det vart jag som död, i flera dagar, känner mig fortfarande lika trött. Nu tror jag ju inte att det bara är därför jag är trött, jag är alltid extremt trött såhär års. Just nu är den allra värsta tiden på året tycker jag. Så efter jag fått min spruta och handlat hem lite apelsiner blir det soffan och kolla på Netflix och Sleepy Hollow.

Bästa serien!! Blev så glad när jag såg att ny säsong hade lagts ut   


Måste visa vad jag fick i julklapp av älsklingen:


   


Fotmassage, med värme om man vill. Och en punktmassagegrej   Man kan ju som fibris inte få bättre julklappar, eller hur? Nu har jag bara lite problem med hur jag skall få hem fotmassagegrejen, den är rätt stor och tung, vi får väl se hur det blir med det, i värsta fall får den inte komma hem hit förrän i höst när älsklingen får köra bil igen.


Ha en fin tisdag!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards