Alla inlägg den 2 februari 2018

Av Pisan - 2 februari 2018 12:35

 


Ny månad, igen. Vad fort det går - det var ju jul nyss ju. Jag har t o m granen kvar    Orkar bara inte ta tag i det och plocka undan den. Är sååå trött för det mesta numera. Och jag har dåligt samvete för att jag inte orkar göra nåt, inte klokt - jag vet. Jag orkar inte städa, tvätta, plocka undan granen, laga mat m m och jag mår jättedåligt mentalt för detta, har dåligt samvete så det skriker om det. Igår bestämde jag mig för att inte ha som mål att laga middag varje dag. Mår lilltrollet bättre än mig får hon laga mat. Och jobbar hon får hon äta lunch på jobbet och endast äta nåt lättar hemma på kvällen. Jag kan inte må skitdåligt av stress för att orka laga middag varenda dag, det går inte. Jag blir ett vrak då. Och när jag väl orkar laga mat så får jag laga så det räcker mer än en dag. Hoppas jag klarar detta nu, att inte stressa upp mig för det här. Håll tummarna! 


Idag fick jag tvinga mig upp vid halv 11, guuud vad jobbigt det var. Måste duscha innan jag går till vc om 1 timme. Hade inte tvättat håret på hela veckan och såg inte klok ut så det var absolut nödvändigt. Är jättetrött nu efter duschen, yr och eländig. 

Men lilltrollet har lovat att följa med och handla sen, så det slipper jag göra själv idag i a f. 


Ha en fin helg goa du!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards