Alla inlägg den 3 februari 2018

Av Pisan - 3 februari 2018 12:07

 


Kikar in snabbt för att rekommendera en film, som finns på Netflix. Unrest heter den och är en dokumentär. Handlar om ME och är gjord av en amerikansk tjej som har ME. Fick tips om den av en annan bloggare som har ME. Tittade på den igår och oj vad mycket jag kände igen även om jag just nu inte är så sjuk som de i filmen, men jag har varit och ibland händer det att jag blir så dålig för några dagar/nån vecka även nu.


Jag har precis kommit upp. Har sovit pissigt inatt för jag har haft en sån fruktansvärd värk i benen och fötterna. Hade kunnat sova nån timme till men jag är hungrig och jag måste ha i mig mina mediciner. Får gå och lägga mig sen igen. Hade tänkt att gå ut och hämta ett paket på ica (har köpt en lp-skiva på Tradera med The Rolling Stones som jag skall sätta i en LP-ram och sätta på väggen) och även köpa lite gottis till mellon ikväll men det går inte med de här benen + att det är halt. Igår fick dottern följa med när jag skulle till vc för B12-sprutan, hon var ledig igår, och jag höll i henne när vi gick. Vågar inte gå själv när det är så halt, jag är så ostadig och ramlar lätt. Får be dottern om att köpa med sig mellogott på väg hem sen ikväll.


Nu har det börjat snöa här igen.... Blä....

Ha en finfin lördag!   


 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards