Alla inlägg den 15 februari 2018

Av Pisan - 15 februari 2018 12:44

 


Nu var det länge sen jag skrev. Har fått prioritera andra saker, som; borsta tänderna, duscha och ta mig upp för att äta. Att jag orkade ta mig till älsklingen i helgen som var förstår jag inte. Mådde inte så bra under resan och nu i efterhand så kan jag ju säga att jag egentligen inte skulle åkt. Orkade ingenting när jag var där. Och på måndagen när jag skulle åka hem så snöade det så hemskt där i Småland så jag insåg att det bara kommer bli förseningar och annat skit på resan hem, och det orkade jag inte med. Så jag stannade en dag till. Som tur var hade jag med mig medicin så det räckte till en dag till. 


Nu har jag inte fått nån B12-spruta på över 1 vecka. Bokade av den jag hade förra torsdagen för jag orkade bara inte gå dit och den jag skulle ha i tisdags fick jag ju också boka av för jag var ju inte hemma.... Som tur är ska jag ha en i morgon. Nästa vecka måste jag ha 2 st så jag kommer i fas igen.


Idag skulle jag träffa en väninna, hon skulle komma hit. Det fick jag boka av igår, känner att jag bara inte orkar. + att det ser ut som f-n här hemma. Julgranen är fortfarande uppe och står så grön och grann i stugan.... Men kartongerna som pyntet ska vara i har kommit fram så nu är det i  a f på gång   


Nu har jag suttit här vid datorn vid köksbordet en bra stund. Så nu skall jag fläka ut mig i soffan och viiiiila! Sååå gott det är när man är helt slut. Det blir tv:n och soffan resten av dagen. 


Ha en finfin torsdagseftermiddag och kväll!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards