Alla inlägg den 4 april 2018

Av Pisan - 4 april 2018 10:59

 


Japp, jag har varit sjuk. Uschanamej vad dålig jag varit. Tror jag haft influensa B, tydligen så har många andra som också vaccinerat sig i höstas fått just den här och jag hade klassiska symptom, d v s hastigt insjuknande, feber med värk i kroppen och huvudvärk. Och så har jag ju fibro och då blir allt mycket värre. Det var säkert 15 år sen jag var så här sjuk. Hade ju varit kass i kroppen ett par veckor innan jag fick den här skiten som grädde på moset... Och jag är det fortfarande. Inatt har jag haft så ont i ben och fötter att jag knappt sovit någonting. Och så har jag fått ont i halsen.... Det kommer ta evigheter för min kropp att återhämta sig efter den här influensan. Och nu har lilltrollet fått skiten, hon är helt klubbad, så det är rena sjukstugan här.


Nåt som dock varit mysigt och roligt är att älsklingen kom hit i påsk så jag har fått lite sällskap mitt i eländet   


Har inget roligt att skriva om men nu har jag i a f meddelat vad min frånvaro beror på. Hoppas att du, goa läsare, mår bättre än jag   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards