Alla inlägg den 31 juli 2018

Av Pisan - 31 juli 2018 14:22

   


Idag blir det nog värmerekord. Har 35 grader i skuggan ute på balkongen. Har precis kommit hem från att ha varit på vc och fått min B12-spruta och så har jag varit och handlat lite. Jösses säger jag bara. Har nog aldrig upplevt att det varit så här varmt här i landet någon gång förut, bara när man åkt söderut på semester. Tur att jag inte måste åka kollektivt en sån här dag, eller jobba på en arbetsplats utan ac. Lider med alla som måste göra det, man borde få åka kollektivt gratis när det är såhär varmt, och få mer i lön för att arbetsplatsen inte har ac, eller få reducerad arbetstid   


Måste visa en bild på väskan jag köpte på Lizas i Gislaved, de hade rea, så jag fick väskan för halva priset, den har kostat 600:-. Ett riktigt fynd! Gillar den skarpt. Jag gillar stora väskor   Min gamla vita väska har gått sönder så jag tyckte jag kunde unna mig en ny   


 


Köpte tofflor på Lidl också, endast 99:-. Köpte både till mig och dottern, likadana.


 


Har dock inte använt dem än. Har ju inte kunnat gå alls nästan sedan jag kom hem från älsklingen förra måndagen. Tror jag skall gå in dem här hemma, inomhus, först innan jag går med dem ute, de sitter liiiite tajt över foten men det kommer att töja sig.


Skrev just på fejjan att jag önskar jag fick plats i kylskåpet idag, tänk om man hade haft ett sånt stort kylskåp så att man kunde gå in i det, då hade jag gjort det idag. Ha det så gott det går i värmen, och glöm inte att dricka - ät nåt salt också!   


 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards