Alla inlägg den 27 augusti 2018

Av Pisan - 27 augusti 2018 13:31

 


Jösses vad fort helgen gick! Det är redan måndag! Och då har jag inte gjort nåt vettigt över huvud taget. Bara legat. Och sovit länge. Käkat. Hängt upp ett par maskiner tvätt. Legat i soffan och sett på tv och film. Och nu är det måndag igen.... Den här veckan blir lite konstig. Och det p g a att jag avviker från mitt vanliga "schema". Skall nämligen ha B12-spruta på vc idag istället för i morgon. Tisdag och fredag brukar det vara vanligtvis. Men jag hade tänkt att åka till älsklingen tidigt i veckan den här gången också, så även den här veckan blir det bara 1 spruta. Såg på väderprognosen att det inte skall bli regn på onsdag, då tänkte jag passa på att åka, är det regnfritt hoppas jag på att jag mår lite bättre än nu. Ja, ni såg ju bilden i förra inlägget, det känns fortfarande så. I lördags var det dock riktigt, riktigt jäkligt, usch! Hade det inte varit för att jag var tvungen att gå ut idag så hade jag legat i sängen/soffan idag med.


 

Undrar om de har såna här på apoteket.... I så fall ska jag köpa en hel låda.


Har inte så mycket att skriva om idag heller. Idag jobbar lilltrollet igen efter sin 2 veckor långa semester. Tror hon längtat lite efter jobbet faktiskt    Hon gillar verkligen sitt jobb. Minns inte om jag skrivit det förut men hon har fått fast tjänst nu, lilla gumman   Det känns jättejätteskönt, för både henne och mig.


Har precis kommit ur duschen, har färgat håret också. Det var verkligen nödvändigt, har dragit på det länge - hade inte kunnat visa mig ute med den hemska utväxten, sista veckan har det blivit bedrövligt. Vad fort håret växer!


 


Ha en fin början på veckan goa du!    Och var rädd om dig!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards