Alla inlägg den 11 september 2018

Av Pisan - 11 september 2018 09:36

 


Ja, ungefär så känns det. Är sååå trött. Och är det inte typiskt att när jag är så här trött så måste jag upp tidigt? Har en tidig tid på vc för B12-injektionen. Gick upp strax efter 8 och gick direkt in i duschen. När jag står där halvt medvetslös och duschar riktigt, riktigt hett kommer lilltrollet in, hon skulle borsta tänderna (hon skulle iväg till jobbet) och låter badrumsdörren stå helt öppen. Plötsligt går brandlarmet ute i hallen igång!    Hon blir lätt hysterisk (jag med där i duschen). Efter mycket ståhej så kommer hon upp på en pall och drar loss larmet från taket och lossar batteriet och det blir äntligen tyst. Hettan från min heta dusch körde alltså igång brandlarmet. Så börjar man morgonen hos oss.....    Hoppas resten av dagen blir lugnare. När jag kommer hem sen blir det bingen och lite senare soffan. Har börjat kolla på en ny serie på Netflix. The Alienist. Jättebra serie. Är glad att jag har koncentrationsförmåga igen, den har varit borta ett tag, har inte kunnat titta på serier alls ett tag nu i somras. Och filmerna jag sett tillsammans med älsklingen kan jag nog se om och kommer förmodligen tro att jag aldrig sett dem innan....   


 


Igår var mor och far här och hälsade på mig och lilltrollet. Det var mysigt. När de hade åkt hem gick luften ur mig och jag kraschade i soffan, där låg jag resten av dagen tills det var läggdax. 


Vad säger ni om valkaoset då? Det är ju inte klokt. Nu kommer det bli hönsgård och sandlådenivå hela hösten vad gäller det där.... Vad ska man säga om det egentligen....


Ha en finfin måndag!   


 



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards