Direktlänk till inlägg 11 oktober 2018

Huvudvärk

Av Pisan - 11 oktober 2018 13:09

 


OBS! Gnällinlägg. Idag vaknade jag med världens huvudvärk. Den är hemsk fortfarande, väntar på att tabletterna skall kicka in ordentligt. Har jag otur så gör de aldrig det utan jag får dras med den här skiten hela dagen.... Och kanske ett par dagar till. Så är det ibland med den jäkla huvudvärken jag har. Det är jättefint väder ute men jag tycker bara ljuset är jobbigt nu när jag har så ont i huvudet. 


Ledsen att det blir ett gnällinlägg men jag kände att jag behövde gnälla lite. Känner mig ledsen och tycker lite synd om mig idag, och så är jag så trött på att vara sjuk   


Kram på er!   


 

Som den här ugglan ser ut med sina ögon känner jag mig idag....

 
 
Ingen bild

Lena S

11 oktober 2018 22:43

Fy va jobbigt du har med huvudvärk så ofta. Hoppas den försvunnit nu...
Kram❣💖

Pisan

12 oktober 2018 13:12

Nu är den borta. Gott det. Numera har jag inte huvudvärk så ofta som jag haft förut. Så det har blivit bättre. Ha en fin helg vännen! Kramisar! ♥

 
wiper

wiper

12 oktober 2018 11:24

Huvudvärk är fruktansvärt jobbigt och man kan ju inte göra nåt då. Jag hade migrän i flera år i början av 1990-talet på grund av biverkning efter en operation som förgiftade mig. 3 operationer senare gick migränen bort

Man måste få gnälla när det inte är bra för livet är upp och ner. Jag gnäller själv jättemycket i min blogg för man vill ju skriva av sig. Ni som har fibro har all anledning att få gnälla för det är ingen höjdare. Jag själv har nog en lindrigare form av detta.

Önskade att jag kunde trolla bort din smärta. Du har ju fått kämpa i många år.

Stor varm kram från
Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

12 oktober 2018 13:10

Jag hade mycket värre huvudvärk förr, det började i början på 90-talet. Blev då utredd och spänningshuvudvärk diagnostiserades. Så det har blivit bättre. Idag är den borta, försvann inatt. Skönt. Ha en fin helg vännen! Kramisar! ♥

 
Nilla

Nilla

12 oktober 2018 12:49

Ibland måste man få ur sig skiten bara. Hoppas att du mår bättre idag. Kram

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

12 oktober 2018 13:12

Ja, idag mår jag bättre. Ha en fin helg vännen! Kramisar! ♥

 
Annelie

Annelie

13 oktober 2018 10:10

Gumman då, kramar om, hoppas att du mår bättre idag.
Jag tänkte på det, när Göran får sådan hemsk huvudvärk, så har han Paraflex (muskelavslappnade) & Diklofenak plus två Alvedon till detta, Paraflexen äter han regelbundet.

Ha nu en riktigt skön sensommardag... // Kramar om Annelie

http://nouw.com/gifta6570

Pisan

13 oktober 2018 12:54

Har precis kommit upp och klockan är snart 13.... Har sovit såååå gott :-) Men har naturligtvis varit vaken lite på morgonkvisten men har somnat om. Har testat Paraflex men det hjälpte inte ett dugg. Och Diklofenak tål jag inte.... Här är det molnigt och en 17-18 grader men jag tyckte det var kallt ute på balkongen. Ha det gott vännen! Kramisar! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards