Alla inlägg den 30 december 2018

Av Pisan - 30 december 2018 19:58


Här har det inte blivit mycket skrivet sista tiden, det har ju varit fullt upp med att fira jul och så har vi gått och blivit sjuka nästan hela familjen. Jag, lilltrollet, älsklingen och min pappa. Dottern blev sjuk först, på juldagen, sen jag och älsklingen dagen därpå och igår min pappa. Vi har feber, hemsk hosta, snoret rinner, huvudvärk och värk i kroppen och så har vi haft ont i halsen. Jag blir ju helt klubbad av minsta virus och får jag dessutom feber så blir jag totalt klubbad. Är uppe just nu men det blir snart sängen igen. Det är dock inte influensan för ett sådant hastigt insjuknande som man får då har vi inte haft, och febern har inte varit så hög som den brukar vara då. Och jag och pappa är vaccinerade dessutom, det är ju ingen garanti i o f s men i år lovade de ju att vaccinet skulle vara bättre än förra året. Så något nyårsfirande med älsklingen blir det inte. Han fick åka hem till sitt själv i fredags, jag skulle ju följt med. Han var hyfsat pigg och han hade räkningar hemma som måste betalas innan nyår - annars hade han säkert stannat. Det blir första nyårsafton vi inte firar ihop sen vi träffades. Detta känns jättetrist och  jag har varit jätteledsen de här dagarna. VI ses ju inte så ofta som det är nu ändå, och när vi väl får tid till det så går man och blir jättesjuk.... 


Ha nu en riktigt fin nyårsafton och GOTT NYTT ÅR!!   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards