Alla inlägg den 8 februari 2019

Av Pisan - 8 februari 2019 11:36

God middag! Idag börjar jag med en svordom: Fy f-n! Jag har sååå ont! Värken har ju varit på behagligt avstånd, bara haft lite måttlig värk, sen i november/december då jag gick på hypoxin inne i stan. Men natten till igår slog den till rejält igen. Har sovit som en kratta både den och den här natten. Benen och fötterna värker nåt kopiöst. Orkar ingenting, är sååå trött. Inte konstigt för att ha så ont suger ur all energi ur mig. Igår låg jag i soffan hela dagen. Orkade inte laga mat. Hade en soppa i frysen, en sån där från Felix, med fisk som jag värmde. 

Har lika ont idag men idag måste jag ut, har en tid på vc för B12-injektion. Ska höra med lilltrollet, som är ledig, om hon kan handla, om hon hinner. Hon och pojkvännen har inte gått upp än och sen ska de iväg på SPA med 1 övernattning på nåt ställe i stan. 


 


Nu skall jag visa några bilder från en Kreta-resa jag och några kompisar gjorde 1992, här ser ni mig i Knossos. Och här är 2 bilder från utgrävningarna där:


   


Jätteintressant ställe, Knossos. Vill åka dit igen   


Ja, där var man ung och frisk, suck.... 


Nu skall jag fixa min frukost, har inte kommit dit än. Ha en finfin helg! Jag skall ta det så lugnt det bara går.   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards