Alla inlägg den 20 februari 2019

Av Pisan - 20 februari 2019 12:17

Hej på er! Det är onsdag och jag sitter här vid mitt köksbord och lyssnar på musik, har kollat runt lite på bloggar och facebook och lite annat på nätet. Kom hem från Småland i måndags em. Har haft en mysig helg. Fick fina presenter på Alla    dag:


 


Lukta gott-produkter, den lilla rosa förpackningen innehöll fotsalt och fotkräm och ett par jättemjuka och goa sockor. Det större paketet innehöll duschgel och bodylotion samt ett par mjuka vita fluffiga tofflor. Han är go min älskling    


I fredags var vi på bio och såg filmen "Alita - Battle Angel"  Den var bra. Annars så har vi mest tagit det lugnt, älsklingen har också varit trött efter en jäktig arbetsvecka. 


Idag skiner solen, inatt har det nog varit minusgrader för det var helt vitt ute i morse. Jag vet att jag borde ta mig ut på en promenad i det fina vädret men jag kan inte finna lusten till det, eller orken. När jag är klar här vid datorn blir det soffan och Netflix. Kollar just nu på en serie på Netflix: "i zombie", såg den första säsongen för ett bra tag sen på dvd hos älsklingen och nu är jag på säsong 3, det skall tydligen finnas en 4:e säsong också men som vanligt så får man vänta och vänta när det gäller Netflix.... Men ska inte klaga egentligen, det finns enormt mycket att titta på där.


Idag kommer inte orden utsprutandes ur fingertopparna på mig, som de brukar. Jag har nu suttit och stirrat ut genom fönstret och skogsdungen här utanför en bra stund. Längtar till balkongsäsongen. Jag har fått nog av vinter tycker jag.


Ha en fin onsdag goa läsare!   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards