Alla inlägg den 28 februari 2019

Av Pisan - 28 februari 2019 11:43

Sista februari, i morgon är det mars månad. Redan. Det var ju jul nyss ju.... Idag fick jag gå upp tidigt, halv 8. In i duschen och sen frukost och efter det gå till vc för en B12-injektion. Där fick jag vänta extra länge idag, det var jättemycket folk där och jag fick inte plats i väntrummet. Fick sitta i kapprummet. Där finns 2 stolar och det ligger alldeles intill väntrummet. Sen mer väntan på apoteket.... Och i mataffären. Brydde mig inte om självscanningen idag, jag skulle bara ha ett par tre grejer och naturligtvis hade det hunnit bli en rejäl kö den lilla stund jag gick runt i butiken och tog det jag skulle ha. Ibland går det jättefort och det är inga köer, och ibland får man vänta och vänta och vänta....


Idag åker jag till älsklingen i Småland. Vi har sol här idag så det blir varmt på bussarna. Full värme på och solen som värmer genom fönstren. 


Ha en fin helg!   


 

Åh vad jag längtar till sommaren! Det här fotot är taget här i byn där jag bor för några år sen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards