Alla inlägg den 15 maj 2019

Av Pisan - 15 maj 2019 00:42

Meeeennnn vad irriterad jag blir! Det gick inte så bra som jag trodde att blogga i mobilen... Smajlisarna jag hade lagt in i inlägget under blir bara frågetecken när jag publicerar inlägget. Och det går varken att ta bort inlägget eller gå in i inlägget och ändra.... Skit oxå!


Kan ju passa på att tillägga att jag mår riktigt fint här i värmen och resan gick över förväntan. Hade dock huvudvärk i 2,5 dygn efteråt. Men det visste jag att jag skulle få. God natt!

Av Pisan - 15 maj 2019 00:25

Hej på er! Nu ska jag testa att göra ett inlägg på mobilen, har aldrig gjort det förut. Idag har vi varit på stranden:

Efter ett par timmar gick vi till restaurangen som finns där vid stranden. Vi hade bokat paella till klockan 2. Maj gadd vad det var gott!

 

Vi åkte sen hem och duschade och drack lite kaffe, och åt en god glass.Och efter det åkte vi till Alicante för lite shopping. Resan dit var ett riktigt äventyr eftersom det var jag som var kartläsare... Vi körde fel minst 2 gånger...

I morgon blir det ett par timmar på stranden och senare lite mysigt häng på terrassen. Imorgon skall det bli 27 grader. Ikväll var det 23 vid 20-tiden. På fredag ska vi på en stor marknad.

Den här taklöken växer på marken vid parkeringen här intill.

Nu ska jag sova, har satt på mig hörlurarna, just nu är det Stones där i.

Ha det så gott godingar!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards