Alla inlägg den 30 maj 2019

Av Pisan - 30 maj 2019 18:00

 


Gjorde lite örhängen förra veckan, alla tre paren ska ges bort, två av dem har jag redan gett bort som födelsedagspresent. Det blå paret skall en av väninnorna som jag åkte till Spanien ha, hon skall även få dessa:


 


Och dessa har jag gjort till mig själv:


 


De passar gööörbra till flera toppar/blusar jag har   


Idag är lilltrollet ledig och vi har varit och handlat inför bullbaket som vi körde igång med när vi kom hem.


   

Klicka på bilden så blir den större.


Såhär ser de ut just nu.  De jäser, de skulle jäsa utan bakduk i 60 minuter. Lilltrollet har gått iväg på yoga så jag får sköta gräddningen, det är c:a 20 minuter kvar. Vi har aldrig bakat blåbärsbullar förut så vi hoppas ju på att de skall bli lyckade och goda   Meddelar resultatet i nästa inlägg.


Idag har det regnat i stort sett hela dagen, och så blåser det som sjutton. Var jätteseg i morse, det tog en bra stund innan jag masade mig upp. Men i morgon skall det visst bli fint och soligt igen.


Ha en fin torsdagskväll!   


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards