Alla inlägg den 31 maj 2019

Av Pisan - 31 maj 2019 17:44

 


Grannen mitt emot där i Spanien. Jag vill ha det huset. VILL!  Men det kan jag glömma... Dream on.


Idag har jag fotat kläderna jag köpte i Spanien. 


       

Klicka på bilden så blir den större.


Den rosa här till vänster är en klänning, den blå med blommor är en blus, den svartvita är en tunika som är snygg till leggings. Den turkosa är en blus.


                             


Den här ärmlösa turkosa blusen är jätteskön. Den röd/rosa/svartmönstrade är en tunika, samma modell som den svartvita ovan. Gillar mina nya kläder till tusen. Jag har rensat rejält i min garderob nu, sånt som jag inte använt på evigheter har jag slängt eller skänkt bort. Likaså med urblekta och noppriga kläder - väck med det, jag kommer ändå inte använda det mer.


Köpte ju 2 armband också (tänkte att jag kan ju fylla på lite här hemma för jag har ju inga innan....   ).


 

                                               



Idag har vi haft blå himmel här, men det blåser kallt. Har ändå suttit ute på balkongen innan det var dags att gå till vc strax före kl 14. När jag kom hem gick jag ut igen och satte mig där. Men när solen lämnat min balkong gick jag in, det var för kallt för att sitta där. Värmen kommer visst tillbaka nästa vecka om man skall tro på prognosen. Låter ju bra för nu är det bra kallt.


Ha en finfin fredagskväll!   


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards