Direktlänk till inlägg 16 juni 2019

Må-bra-bok

Av Pisan - 16 juni 2019 13:13

 


Japp! Idag har jag en "snodd" bild här inne. Kände för att lägga in en bild på min favoritblomma pion och eftersom jag inte hade någon som jag fotat själv så "lånade" jag den här    Den där lagen har ju inte trätt i kraft ännu och det ser ut som om den inte skulle göra det heller, Sverige har röstat nej när de röstat i Bryssel om det. Hoppas verkligen inte att den går igenom, då blir det som i Kina, ett väääääldigt kontrollerat surfande och så kan vi ju inte ha det här i västvärlden, eller hur?

Och så har jag bytt bakgrund igen. Tänkte tipsa om var jag hittar mina bakgrunder. Det är bakgrunder som passar ypperligt till Bloggplatsens bloggar, vet inte hur det är med andra bloggportaler. Backgroundslab.com heter stället där jag hittat dessa bakgrunder. Klicka på länken så kommer du dit.


Idag har jag huvudvärk och är såååå trött. Har sovit dåligt inatt. Igår var det så himla varmt här, hade 31 grader i skuggan ute på min balkong under parasollet. Tog ut min golvfläkt och låg där ute och läste i stort sett hela dagen. Gick inte in förrän vid 21-tiden. Var så trött och hängig hela dagen, var helt matt. Orkade inget annat än att ligga där i min solstol under parasollet och flämta. Och läsa. Har precis läst ut "Strandcaféet" av Lucy Diamond. Det var en riktigt må-bra-bok. Satt och läste sent igår kväll, klockan var nog nästan 1 innan jag gick och lade mig.


Och idag har vi gråväder så jag håller mig nog inomhus. Har laddat ner ett helt gäng med bakgrunder till bloggen. sen har jag en massa tvätt som jag måste ta hand om, det ligger en stooor hög med tvätt på soffan som bara måste tas om hand idag.


Ha en finfin söndag!   


 

Rosor som jag fotat i Trädgårdsföreningen i Göteborg för nåt år sen.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards