Alla inlägg den 2 juli 2019

Av Pisan - 2 juli 2019 17:19

 


Halloj! Här är jag   Både på bild och framför skärmen     


Idag blir en lång dag. Vaknade redan vid 3.30-04-tiden i morse. Av huvudvärk. Sen har jag inte sovit. Gick upp 05.30 Huvudvärken var av den kalibern att jag inte kunde ligga ner, det kändes som huvudet skulle sprängas då. Så jag gick ut i köket och började städa upp efter bombnedslaget på köksbordet efter gårdagens pärlande. Satt med det till sent på kvällen igår, var så trött så jag orkade inte röja upp efter mig. Så det gjorde halv 6 på morgon istället.... Började sortera lite i askarna jag hade framme, det hela slutade med att jag gått igenom hela byrån där jag förvarar mina smycketillverkningsgrejor. Gjorde det parallellt med att jag pärlade resten. Så först nu har jag städat undan alltihop, nu är det rent på bordet, skönt. Men det är kul att pärla också  Har gjort om några av mina armband också, och så gjorde jag ett par ringar till mig själv med   


Här är alltså gårdagens pyssel:


                                     

Bilderna blir större om du klickar på dem.


Gjorde ringar i flera olika färger men dem har jag inte fotat och nu orkar jag inte dra fram allt igen....


Har under dagen, samtidigt som pärlandet, pärlplockandet, sorteringen och rensning i askar och lådor tvättat 3 maskiner tvätt. 2 av dem har jag hängt upp och en ligger i tumlaren just nu. Skönt att få undan det, det fanns en hel del tvätt.


Nu skiner solen. För nån timme sen regnade det. Och så blåser det som sjutton fortfarande. När jag skrivit klart här skall jag sätta mig ute på balkongen en stund och läsa. Tar på  mig raggisarna först   


Ha en fin kväll!   


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards