Direktlänk till inlägg 11 juli 2019

Äntligen bättre

Av Pisan - 11 juli 2019 12:12

 


Halloj! Nu mår Pisan äntligen bättre -tack och lov för idag åker jag iväg till Småland och älsklingen, han går på semester imorgon. Härligt!! Så det blilr inte så mycket bloggat de närmsta 4 veckorna men nåt inlägg skall jag nog få till på mobilen. Som vanligt så växlar vi mellan att vara här och i Småland. Men lilltrollet är ju hemma här och "vaktar". Hon har inte semester riktigt ännu. Storasyster hon har semester nu när de flesta förskolor har stängt.


Det har varit jobbigt de senaste 2 veckorna, har mått skit rent ut sagt. Igår hade jag hemsk huvudvärk, dagen innan mådde jag hyfsat för första gången på flera dagar för huvudvärken har verkligen varit på långbesök här. Och så har ju magen inte varit bra heller men det är bättre nu, mycket bättre t o m. Gott. Hoppas nu jag får hålla mig något sånär bra de här semesterveckorna.


Idag har vi sol och c:a 22 grader. Igår var det blandat sol, moln, regn.... 


Ha det så gott goa läsare!   

 
 
wiper

wiper

13 juli 2019 07:58

Vad fint du har gjort härinne. Vad skönt att du mår bättre och att du nu är hos din kille. Skönt att flickorna får ha lite semester än om det inte är full semester. Jag har som dig haft en molande huvudvärk som kommit och gått den sista tiden och magen är inte heller bra.

Hoppas verkligen du får må bra nu så du kan njuta
kramar från
Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

16 juli 2019 17:30

Tack! Huvudvärken har blivit bättre tack och lov. Kramis!

 
Nilla

Nilla

14 juli 2019 10:56

Så skönt att du äntligen mår bättre. Ha nu en riktigt skön semester. Kramis

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

16 juli 2019 17:29

Ja, det är jätteskönt att det släppte. Mår hyfsat bra just nu, vilket jag är sååå tacksam för. Kramis!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards