Direktlänk till inlägg 1 oktober 2019

Ny månad igen

Av Pisan - 1 oktober 2019 14:08

 


Så var det ny månad igen. Idag är det en solig men kall dag här. Har varit uppe sen 8 i morse. En väninna skulle komma och fika kl 10 och jag behövde duscha först. Tiden flyger iväg när man sitter och pratar, helt plötsligt var kl 12.30..... 


Jag har nu ätit lite och skall snart till vc för veckans första B12-injektion. Har tid på torsdag också. Bokade in torsdag morgon för jag visste inte om jag skulle åka till älsklingen eller inte. Nu blir det inte så men jag har ju ändå tiden inbokad så då får det bli 2 injektioner tätt på varandra. Bättre än ingen alls.... Älsklingen kommer hit istället för det blev igår bestämt att vi skall hem till det äldsta lilltrollet och fira hennes födelsedag i efterskott. 


Idag är jag på mycket bättre humör än igår och i helgen. Det kan jag tacka väninnan för   Det gör gott att umgås med goa vänner.


Hoppas du har en fin tisdag!   Tjingeling!   

 
 
wiper

wiper

2 oktober 2019 11:11

Vi har haft både soliga dagar, regniga och blåsiga. Som du säger så flyger tiden iväg när man sitter och pratar och har trevligt

Vad kul att du har din kille hos dig och ett försenat Grattis! till din dotter. Jag vilar från fb och det är rätt skönt för jag blir lätt stressad.

Ha en toppenfin onsdag
kram från
Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

2 oktober 2019 11:52

Det har varit blandad kompott här med. Just nu skiner solen men det skall visst bli regn i eftermiddag.
Klart du skall vila från fb om du blir stressad. Man skall inte göra sånt man blir stressad av ♥ Ha en fin onsdag ni med! Kram till er båda! ♥

 
Nilla

Nilla

2 oktober 2019 15:50

Härligt med vänner som får en att må bra. Kram

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

3 oktober 2019 11:33

Ja, det är härligt! ♥ Kram! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards