Alla inlägg den 9 november 2019

Av Pisan - 9 november 2019 11:41

 


Här skulle man vara nu, eller hur? Gissa om jag längtar. Det är "bara" drygt 6 månader kvar... 


Så var det lördag igen, men den här veckan är jag hemma. Skall åka iväg till mina föräldrar om ett par timmar. Och ikväll skall jag gå på Mia Skäringer på Scandinavium med mina 2 väninnor, fick denna föreställning i julklapp av dem förra året. Vi har längtat länge efter det här    Det är ju Fars Dag i morgon men jag har redan räknat ut att jag kommer vara som en dö sill hela dagen i morgon så jag tänkte att det är bättre jag åker till far idag istället. Och så åker jag direkt till stan sen. 


Fick pratat med distriktssköterskan igår angående skakningarna och det var som jag trodde, det är abstinens. Men idag är det bättre, är skakig men inte alls som igår. Hoppas bara att det här går bra värkmässigt. Men det lär jag få veta i morgon - när det är "dagen efter nåt roligt". Jag var helt slut efter besöket på vc och i matbutiken igår em, jösses vad skakig jag var - och svettig! Men som sagt så känns det bättre idag.


Sen på em och igår kväll satt jag här vid mitt köksbord och pysslade:


 


         


Som vanligt numera   är det till salu. 45 kr för armband och 30 för örhängen. Setet går att köpa just som set eller bara en del, eller två, av det. 90 kr för halsbandet. 150 kr för hela setet.


Hade fått en beställning också:


 


Nu är det dags att gå i duschen. Ha en härlig lördag!     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards