Alla inlägg den 11 november 2019

Av Pisan - 11 november 2019 14:05

 


Halloj! Idag längtar jag tillbaka till den dagen då det här fotot togs. Det var en varm sommardag och jag och mina små troll åkte ut till havet och Saltholmen. Häääärligt!      Istället får jag nöja mig med det här fruktansvärt tråkiga och trista:


 


Tänk om det kunde vara grönt året runt? Det behöver inte vara så varmt men det får hemskt gärna vara grönt. Det här kala och gråa och trista är bara för deprimerande....


Hade en hemsk dag igår. Jag visste inte hur mycket av det som var "baksmälla" från Mia Skäringerkvällen eller lågrycket eller morfinabstinensen. Idag känns det mycket bättre och  jag kan stryka abstinensen från den undringen. Skakar inte alls lika mycket längre. Förmodligen mådde jag som jag mådde p g a "baksmällan" OCH lågtrycket. Jag låg i soffan nästan hela dagen, gick upp sent också för jag hade sovit dåligt och somnade därför om på morgonen och sov ett par tre timmar. Men som sagt så mådde jag skit hela dagen.


Hur var det nu då på lördagskvällen på Scandinavium och Mia Skäringers show? Det var jättebra! Hon är för härlig    Det blev många skratt. Hon sjöng en hel del också vilket jag inte hade väntat mig. Och bra sjunger hon också. Så jag hade en fin kväll. När jag kommit hem, sent som sjutton, så hade jag svårt att varva ner. Och ont hade jag, fötterna och benen bara pulserade. Satt uppe vid tv:n jättesent, lade mig efter 02 nån gång, men det tog ändå en stund att somna. Sån är jag numera. Så fort jag gjort nåt på en kväll så kan jag ine varva ner på en halvtimme eller en timme - det tar f l e r a timmar.... Det blir väl så när man inte kommer ut på kvällsaktiviteter så ofta. Nästan aldrig faktiskt.


Nu har jag börjat plocka undan smycketillverkningsgrejerna. Känner mig färdig med det för den här gången nu. Nu är det dags att göra julkort. Så grejer till det kommer väl fram de närmsta dagarna. 


Ha en fin eftermiddag och kväll!   


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards