Alla inlägg den 12 november 2019

Av Pisan - 12 november 2019 12:17

 


Usch vilken gråtrist dag. Men det blir liiite mysigare med tända ljus. Eller hur? Här regnar det idag. 


Skrev ju igår att jag höll på att plocka undan pärlgrejerna. Jag hade inte fått undan allt när jag fick en idé till några armband och vips så plockade jag fram det jag behövde och nu är köksbordet åter igen belamrat med pärlor och 2 lite större askar fulla med  färdiga alster. Som jag föröker sälja på några sidor på Facebook, men det går trögt..... Vad skall jag göra med allt? Lite av det skall jag ju skicka till Finland och min släkt där men det finns ändå massor kvar. Har kollat runt lite på nätet om det här med att sälja sina alster men det enda jag kom fram till är att lägga ut grejerna på Etsy, men det är ju en utländsk sida och det känner jag att jag inte orkar med, det måste vara svenskt så frakt och sånt går enkelt och smidigt. Vilka i-landsproblem jag har.... 


Idag har jag en eftermiddagstid på vc för B12-injektionen så jag kan ta det lugnt här nu, har nån timme kvar innan jag måste ut i regnet. Blir väl lite pärlpillande antar jag. Skall även plocka ihop och vika tvätt som skall in i garderoben. Det är urtrist arbete tycker jag och jag drar på det lääänge innan jag gör det   Bädda rent i sängen skall jag göra någon gång idag också.


Ha en finfin tisdag!    Tjingeling!   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards