Direktlänk till inlägg 20 november 2019

Smycken av halvädelsten

Av Pisan - 20 november 2019 12:46

 


Halloj! Igår eftermiddag satt jag och gjorde lite smycken i halvädelsten. De är alla till salu.


 

Ametist, rosenkvarts och bergkristall. 60 kr.



 

Ametist, rosenkvarts och bergkristall. 60 kr.


 

Rosenkvarts. 45 kr.


 

Bergkristall och ametist. 45 kr.  Sålt!


 

Ametist. 45 kr.


   

Halsband av rosenkvarts. 90 kr. Fraktkostnad tillkommer. Är du intresserad så går det bra att mejla mig på: 


pisanssmycken@hotmail.com


Som sagt, jag satt och pysslade med detta igår eftermiddag efter att jag kommit hem från vc. Där var det lång väntan p g a att det hade kommit in ett akutfall som sen ambulansen kom och hämtade. Jag var så hängig efter det så jag glömde att jag skulle till apoteket och gick direkt hem.... 


Men jag har fått sova inatt!!!!   Vaknade visserligen vid 4 och var kissnödig och låg sen 1,5 timme innan jag somnade om.... Men har sovit bra efter det. Gick upp först vid halv 12. Och nu är frukosten uppäten. Idag skall vi frosta av frysen, så fort dottern kommit hem. Hon har varit i stan en stund. Men jag orkar inte gå ner i källaren med sommargrejerna på balkongen som vi hade planerat. Jag har så jädra ont i benen och är hängig. Vi får ta det nästa vecka. I morgon har jag tänkt åka till Småland och älsklingen. 


Nu kom dottern. Ha det så bra och tjingeling!   


 
 
Nilla

Nilla

20 november 2019 15:29

Hej fina du, här du något armband som passar en spinkig handled? Tror mina handleder är typ 14 cm i omkrets :-p

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

20 november 2019 17:00

Jag gör de efter ditt mått! Färg? Önskan om nåt speciellt material? Kramis! ♥

 
Nilla

Nilla

20 november 2019 20:53

Men vad gullig du är ❤ Jag tar gärna ametist och bergskristall 😊 Tack 🙏

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

21 november 2019 11:04

Då grejar jag det :-) Åker till älsklingen idag så jag får fixa med detta nästa vecka, hoppas det går bra. Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards