Direktlänk till inlägg 16 januari 2020

Bara nästan

Av Pisan - 16 januari 2020 11:43

Kikar in för att önska fin helg! Jag sticker snart iväg till Småland och älsklingen. Och på lördag skall jag gå på loppisen där i byn och se om jag hittar det jag behöver till mitt pysselprojekt men tror nog att jag gör det för det brukar finnas sånt i massor. 


Om 1 timme går jag hemifrån. Väskan är packad, jag är duschad och har varit på vc och fått mig en B12-injektion. Och så var jag och postade ett paket. Ett paket som skulle blivit postat igår egentligen. Men när jag kom till Ica så märkte jag att jag glömt paketet hemma.... Men jag skulle också hämta ut 2 paket så jag behövde inte känna mig som värsta idioten - bara nästan....   


Ha nu en riktigt härlig helg goa läsare!   

 
 
wiper

wiper

16 januari 2020 13:29

vad härligt att du skall åka till din kille och även besöka loppis

Ja du ibland går det fel men sånt är livet. Jag glömde ett brev hemma som jag skulle posta för flera dagar sen ;)

Ha nu en skön helg med din kille och njut

kramar från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

21 januari 2020 11:46

Ja, ibland blir det fel. Och nu kom paketet fram för sent.... Postnord är rena skiten numera.
Har haft det fint i helgen och loppisen fick besök av oss och jag fick tag på det jag var ute efter så nu kan jag köra igång med mitt projekt :-) När jag orkar och har lust. Kramisar! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2020 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards