Alla inlägg den 3 februari 2020

Av Pisan - 3 februari 2020 13:20

 


Vyn ovan är vad som motiverar mig att gå upp ur sängen över huvud taget just nu (längtar sååå tills vi skall åka i maj). Det är sååå tungt just nu. Har värken from hell tack vare den här förbaskade avgiftningen. Missförstå mig inte, jag kallar den bara förbaskad för att det är jobbigt och inte för att jag inte vill genomföra den. Nu har det snart gått 1 vecka sen jag satte på det sista morfinplåstret. Det sitter fortfarande kvar för min doktor sade att man skall låta det sitta kvar, det innehåller fortfarande morfin fast inte i den dos som det står på förpackningen att det skall göra. Men jag är tveksam till att det finns så mycket kvar nu, skulle bytt till nytt i fredags egentligen. Igår och i förrgår har jag haft alla möjliga konstiga sensationer i kroppen: Ont i bröstet (förmodligen ångest), ont i "lungorna" (är säkert muskulärt men det känns som att det är i själva lungorna) som liksom strålar upp till halsen och det liksom krampvärker på halsen/nacken, värk i stort sett hela kroppen (dock ingen huvudvärk än), och då menar jag värk DELUXE och det hade jag ju väntat mig, har ju ingen direkt smärtlindring längre. Har även lite yrsel, dock inte så illa som jag trodde jag skulle få, men jag skall inte ropa hej ännu, det värsta har väl inte kommit än, det har ju bara gått 3 dagar.


Nu är jag helt slut efter att ha suttit vid köksbordet i 2 timmar vid datorn och ätit frukost. Nu blir det liggläge. Ha en finfin måndag!   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards