Alla inlägg den 13 februari 2020

Av Pisan - 13 februari 2020 14:26

 


God eftermiddag! Överlevde gårdagens tripp till Mölndal och besöket hos öronläkaren. Jag har INTE sömnapné. Skönt att få det svart på vitt även om jag egentligen visste att jag inte har det. Så nu får min läkare här hemma på vc bara acceptera att jag är trött för att jag har fibromyalgi och ME. Vad trött jag var när jag kom hem. Och då åkte jag bara buss och spårvagn och gick en liten, liten bit från hållplatsen till mottagningen. Och sen samma fast åt andra hållet, hemåt. Och så fick jag gå upp tidigare än vanligt på morgonen/fm också. Idag betalar jag. Ont, ont och trött och nu har huvudvärken smugit sig på också.


Idag skiner solen igen. Det var sol igår med. Men kallt. Längtar tills balkongsäsongen kommer. Då kan man sätta/lägga sig i solstolen där ute med musik i öronen och/eller en bok eller tidning. Härligt   

Ikväll kommer lilltrollet hem. Ska bli gott att få hem henne   


Ha en fin eftermiddag och kväll!   Tjingeling!   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards