Alla inlägg den 15 februari 2020

Av Pisan - 15 februari 2020 12:54

    


God middag! Hoppas ni hade en fin Alla    dag. Dottern jobbade sent pass och kom inte hem förrän vid 20-tiden. Då åt vi tacos och så fick jag de här fina tulpanerna   De doftar helt underbart.  Igår kväll vart jag jättetrött tidigt, lade mig innan klockan slog 23 och det är tidigt för mig numera. Och jag orkade inte koncentrera mig på nåt speciellt på tv:n, det blev inget Netflix utan satt och zappade tills jag inte orkade vara uppe längre.


Vaknade tidigt, tidigt i morse och hade sån himla värk. Svidande, intensiv värk i många delar av kroppen och har sen inte sovit speciellt gott, har bara fått sån där ytlig drömsömn. Har drömt helknäppa saker. Det känns nu verkligen att jag inte har nån smärtlindring alls. Morfinet gjorde nytta trots att jag hade använt det så länge. Ena handen är svullen också och fötterna bränner rejält på trampsulorna. Om det här sitter i hela dagen och kvällen blir det svårt att somna ikväll. Får testa med ett par vanliga paracetamoltabletter framåt kvällen om värken sitter i. Det blir i a f ingen rolig dag. Jag fick börja dagen med att ringa mamma och pappa och säga att jag inte kommer idag eftersom jag planerat att åka dit idag och hälsa på ,det var ett tag sen nu. Pappa hade också rejäl värk. Kan det vara den antågande stormen som bråkar med våra värkiga kroppar? Den här stormen skall visst bli ännu värre än den senaste, Ciara. Hujedamej!   


Hur som helst så hoppas jag att ni får en fin lördagseftermiddag och kväll!   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards