Alla inlägg den 7 augusti 2020

Av Pisan - 7 augusti 2020 12:48

 


Hej på er! Nu kan jag visa er kortet ovan för nu har personen, en kär vän, fått kortet. Jag tror hon är här inne och läser ibland, därför ville jag inte lägga upp det innan. Gjorde detta kort direkt efter det jag visade i förra inlägget.


Idag har vi en riktigt äckligt het dag här och jag håller balkongdörr och alla fönster i lägenheten stängda tills ikväll. Vill inte ha in värmen då vi har det ganska svalt här inne. Tror jag skall kolla lite på Netflix idag, och kanske pyssla. Och så skall jag duscha. Igår satt jag ute på balkongen och läste hela dagen, det var rätt varmt men inte så hett som idag. Är det nu sommaren kommer? När skolbarnen bara har dagar kvar av sitt sommarlov....   


 


Har inte bara papperspysslat sista tiden utan även gjort det här färgglada armbandet. Det skulle också en vän ha så jag ville inte lägga upp det förrän hon fått det för hon läser också här inne   


Ha nu en fin helg godingar!    Tjingeling!   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards