Alla inlägg den 20 augusti 2020

Av Pisan - 20 augusti 2020 14:27

 


Hejsan!   Här sitter jag och är proppmätt och lyssnar på musik. Har ätit pizza här på vår lokala krog/pizzeria med en gammal jobbarkompis. Det blev lite glass efteråt också, italiensk gelato - såååå gott!    Det är det enda som hänt här sen sist. Och så har det blivit bestämt att jag åker till Småland på lördag. Äldsta lilla trollet kör mig. Och när jag skall hem en vecka senare skall älsklingen försöka låna grannfirmans lilla lastbil igen och köra mig hem. Ska bli så skönt med miljöombyte - och att få träffa älsklingen igen.


Jag har ju sagt tidigare att jag är periodare vad gäller musik. Nu har jag varit i en Josh Groban-period i flera månader. Det är bara han som gäller. Här kommer ett litet smakprov på en av mina favoriter med honom   



Idag är det riktigt behaglig temperatur ute, vi satt ute och åt. Man kan ha öppet fönster och balkongdörr nu, det funkar ju inte när det är 30 grader ute.


Jag får se om jag skriver nåt inlägg på mobilen hos älsklingen, tycker ju det är så pilligt. Men man vet aldrig, har jag nån fin bild jag vill dela så skriver jag nog ett litet inlägg   


Ha det så gott godingar!     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards