Alla inlägg den 2 september 2020

Av Pisan - 2 september 2020 13:22

 


Hej på er!   Nu har hon väl fått spatt tror ni. Inlägg 2 dagar på raken!!    Sitter här vid datorn och har megahuvudvärk. Vaknade med det vid 4.30 i morse. Slumrade bara till lite grann ett par gånger efter att jag varit uppe och tagit piller. Men huvudvärken var kvar när jag vaknade. Gick upp tidigt för att vara mig, 9.30 Har fått min skuldra insmord med Voltarengel av lilltrollet innan hon gick till jobbet. Har även smort in armbågen och undersidan av överarmen, där det gör mest ont. Har suttit här vid datorn för länge så jag skall snart gå härifrån.


På tal om lilltrollet: Hon har nytt jobb nu. Hon är butiksansvarig för butiken på Centralen inne i Gbg fram till nyår. Så hon har tillfälligt bytt butik och jobb. Kul. Hon är jätteglad över detta. Jag med   Och stolt naturligtvis. Lilla ungen   


Nu har vi molnigt här men förut var det soligt. Det blir nog lite pyssel idag med. Satt lite med det igår em, tills jag helt plötsligt blev förlamande trött och fick släpa mig till sängen och ligga och vila ett par timmar. Sen blev det Netflix resten av kvällen. 


Här är en bild jag tog i söndags i Småland, Nissan:


 


Älsklingen bor nära ån, de har en fin park där med mycket bänkar - vilket passar mig och min rygg väldigt bra, får kramp i ryggen när jag går så jag behöver sätta mig ner och häva krampen emellanåt. 


Nu värker skuldran rejält och jag ska stänga ner laptopen och ta tag i lite tvätt och sen sätta mig i pysselhörnan i mitt rum. Får se om jag har nån skaparlust när jag hamnat där.


Ha en fin onsdag!   Tjingeling!   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards