Alla inlägg den 3 september 2020

Av Pisan - 3 september 2020 10:46

 


God middag! Ännu ett inlägg, 3 inlägg på 3 dagar! "Jösses!" måste ni tänka    Men det är ju för att det är så roligt att blogga när jag ser att ni är många som läser, och så har det varit nu ett par dagar. Kanske för att ni är tillbaka till normalläge efter semestrar och så. Kul är det i a f.


Idag var jag uppe ännu tidigare än igår, huvudvärken har stört mig hela natten, har sovit som en kratta. Efter 5.30 blev det inte många stunder med sömn och vid 9 fick jag nog av att ligga där och inte kunna sova + att jag hade huvudvärk som blir värre av att ligga ner. Men igår kväll pallade jag upp mig rejält så jag har nästan suttit och sovit inatt - det lilla jag sovit. Det var inte obekvämt utan det har varit huvudvärken som stört mig - och så är det ju fullmåne. 


Jag har suttit och grejat med mitt bildarkiv här på laptopen nu på fm, det var "stökigt" där inne. Men nu har jag satt in de flesta bilderna i rätt mappar och även skapat några nya mappar så nu är det ordning på torpet igen. Jag blir galen av stök, mår inte bra av det, det blir liksom kaos i hjärnan. Nu har jag tänkt på att jag måste "städa" där inne länge men det har inte blivit av, idag var det tvunget att bli av kände jag.


Gjorde några kort igår:


     


Kanske blir det några till idag, får se vad jag hittar på. Behöver göra ett större röj här i köket också och jag och lilltrollet pratade om det igår. Hon är ledig idag - just nu bakar hon bröd - och förmodligen kör vi igång ett röj lite senare. Om jag orkar. Rätt som det är kan jag ju bli sååå himla matt och trött och måste gå och lägga mig.


Ha en finfin torsdag godingar!   Tjillevippen!   



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards