Alla inlägg den 8 september 2020

Av Pisan - 8 september 2020 12:16

 


Hallo! Här sitter jag mitt i baket. Dottern bakar. Först blev det bullar, vanliljbullar. Har smakat och de var jättegoda!   Nu är det frallor på gång i ugnen. Det doftar ljuvligt här. 


Bilden ovan är också den tagen i parken där älsklingen bor, precis som de andra bilderna jag lagt in här de senaste dagarna.


Igår var jag låg när jag vaknade. Efter c:a 1 timme uppe skrev min väninna på Messenger och frågade om jag ville ha fikabesök. Min första tanke var: "Nej! Jag orkar inte". Men jag bestämde mig ändå för att tacka ja. Och det var bra gjort av mig för jag blev på mycket bättre humör efteråt. Det är alltid roligt när vi ses ju. Hon var här i c:a 2 timmar och när hon åkte så hade det klarnat upp ute, det var molnigt ute när jag gick upp, så jag gick ut och satte mig på balkongen ett par timmar. Gott.


Idag blir det bara en kortis här inne, min arm gör ont. Ha det så fint goa du!   Tjillevippen!   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards