Alla inlägg den 9 september 2020

Av Pisan - 9 september 2020 11:57

 


God middag! Du har väl inte blåst bort? Som det blåser idag! Fast det kanske inte blåser hos dig. Det kanske bara är här i landets främsta blåshål, Göteborgsområdet, som det blåser som f-n just nu. När jag gick upp, för inte så länge sen, så regnade det rejält också. Men inte längre och enligt prognosen så skall det inte bli mer regn idag. Hoppas på det för jag behöver ut, ska till apoteket bl a.


Har egentligen inte mycket att berätta. Det hände inget speciellt här igår. Jag kollade på 2 filmer på Netflix, "365 days" och "Love guaranteed". Båda var rena skiten. Det är sällan jag tycker nåt är skit och nu hittade jag 2 filmer på raken som var det....


Som det känns nu så blir det en lång riktigt varm dusch om en stund. Men som vanligt så kommer jag väl sitta här vid datorn lääänge och skjuta upp den där duschen så länge det bara går... Det är ju så jobbigt och jag blir ju så himla slut efteråt. Men nu är det nödvändigt.


Hoppas du har en fin onsdag, trots busväder    Tjingeling!   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2020 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards