Alla inlägg den 13 september 2020

Av Pisan - 13 september 2020 12:28

 


Maj gadd!    Det har slagits rekord här inne! Har aldrig haft så många läsare som jag hade igår. Trodde inte det var sant när jag kollade statistiken. Naturligtvis undrar jag ju varför det helt plötsligt är så många som varit här inne igår men samtidigt tycker jag ju det är kul.


Igår var en seg dag. Vet egentligen inte vad jag gjorde, för jag gjorde inget speciellt. Satt i pysselhörnan en liten stund men gav upp efter att jag påbörjat ett projekt, hade ingen lust längre. Så då blev det tv:n och sen vart det dags att laga middag och eftersom jag var helt själv här hemma igår em och kväll så lagade jag det jag var sugen på. Stekta kycklingfiléer med sås och egengjorda potatisklyftor. Mums! Jag åt så jag blev proppmätt...    Har varit sugen på detta i flera dagar så det var verkligen gott.


På kvällen kollade jag på Morden i Midsomer - gamla avsnitt. Satt uppe till klockan nästan var 01. Sen somnade jag direkt jag lade mig i stort sett. Har sovit gott inatt men känner mig lika hängig som igår ändå. Beror väl på vädret skulle jag tro, det regnar och är grått och mörkt precis som igår.


Ha en finfin söndag!   Tjingeling!   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards