Direktlänk till inlägg 13 maj 2021

Det mullrar

Av Pisan - 13 maj 2021 14:47


Halloj! Måste visa mina nya blommor som jag har på balkongen. De doftar helt underbart. Vi har c:a 20 grader här och det är växlande molnighet och kvavt och jag hör åskan mullra långt bort. Sitter på balkongen och njuter av en god mugg kaffe. Har färgat håret idag så nu är jag jättesnygg     men helt färdig. Då är bästa platsen solstolen.

Det känns verkligen som en söndag idag, imorgon kommer det kännas som måndag.... Dottern jobbar idag, butiken har söndagsöppet där inne stan.

Hoppas du också kan njuta av vädret denna torsdagssöndag    Tjillevippen!   

 
 
wiper

wiper

16 maj 2021 09:13

Vad fint du har härinne och en snygg bakgrund. Tack för bakgrundstipsen som jag nu tagit till mig. Vilka vackra blommor du har på balkongen. Vad är det för sort? jag är urusel på blommor kan bara dom vanligaste. Dessa lyste ju upp så fint.

Vi har inte så varmt i dag men solen kom nyss fram. Vad härligt det låter när du sitter på balkongen med en kopp kaffe och myser. Jag behöver också tona håret så det gör jag i dag. Skulle ha gjort det för flera dagar sen.

Du har så fina duktiga döttrar och dom har en toppenfin och bra mamma.

Vi får se om vi kommer ut nåt i dag

Ha en skön söndag
kram från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

16 maj 2021 11:35

Tack vännen! ♥ Du skriver så fint ♥ Vad blomman heter vet jag faktiskt inte, de ser i a f ut som små små nejlikor och de doftar helt underbart. Här är inte heller så varmt idag och just nu är det uppehåll men jag tror det skall bli mer regn lite senare idag.
Det är verkligen härligt att sitta där ute på balkongen och dricka sitt kaffe, äta sin frukost eller lunch eller bara ligga och lyssna på musik i lurar.
Ha en fin söndag ni med! Kramisar! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards