Direktlänk till inlägg 14 oktober 2021

Ester är i farten

Av Pisan - 14 oktober 2021 09:21

God morgon! Här sitter jag med min temugg och bloggar från mobilen. Min laptop har fått virus... Gissa om jag är sur :-(

Ja, nu är surpuppa Ester i farten igen, hon gnäller och lägger sig i när jag sitter och pysslar med julkorten :-D Nu har jag kommit igång ordentligt med dem.

Idag ska jag iväg till stan och fixa id-kort, efteråt ska jag till mamma och pappa. I tisdags var jag hos fysioterapeuten. Fick nya lättare övningar, de andra blev för mycket för min axel. Har haft jätteont sen jag var hos henne för 2 veckor sen och övningarna har gjort ont. Ska tillbaka till henne i nästa vecka redan.

På lördag ska vi till Ikea, jag ska äntligen köpa ett skrivbord till mitt pysselrum! Ser fram emot att flytta in allt pyssel dit, kommer bli sååå bra :-)

Ha en finfin torsdag och fredag och helg! Tjillevippen! <3

 
 
Amisa

Amisa

14 oktober 2021 13:28

Härligt att höra att du är i pysseltagen, det är bra att ha något kul att göra som flyttar tankarna bort från den värkande kroppen. Det blir nog ännu bättre när din pysselhörna blir färdig.

Ha det fint, kram!

http://min-inre-vagvisare.bloggagratis.se

Pisan

15 oktober 2021 10:35

Ja, man måste ha något att pyssla med, absolut. Kramis!

 
wiper

wiper

16 oktober 2021 14:05

Jag skulle också bli sur om jag fick virus. Man är ju så beroende av datorerna. Vad härligt att du börjar pyssla igen och tillverkar dina fina kort. Jag skulle själv vilja beställa några julkort lite senare.

Då har du fått övningar som inte passar så jag hoppas du kan få några andra istället. Det har hänt mig en gång också så hon bytte ut den åt mig och då gick det bra

Vad härligt att du skall köpa ett pysselbord, det behövs ju för du är så kreativ

Ha nu en skön helg
kram från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

20 oktober 2021 09:46

Ja, jättehärligt med pysselbord och pysselrum. Det blev jättebra. Bilder kommer i nästa inlägg. Ha det så gott vännen. Kramisar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards