Alla inlägg den 28 januari 2016

Av Pisan - 28 januari 2016 10:17

                             


God morgon! Nu var det ett tag sen sist. Har inte haft mycket att skriva om, och så har jag haft dåligt med ork. Men jag har faktiskt blivit lite piggare nu. Igår höll jag igång nästan hela dagen här hemma. Körde igång skafferirensning efter att jag och äldsta dottern varit och storhandlat. Köksbänken och diskbänken fick sig en omgång också så nu är här så fint så   Hoppas orken stannar kvar, att den inte bara är tillfällig, de senaste veckorna har varit bedrövliga.


Hade det mysigt hos älsklingen. Vi tog det mest lugnt, kollade på film och även serien Gåsmamman, så nu har jag sett den. Den är helt klart sevärd. Spännande emellanåt men även lite rolig. 


Inatt har det blåst som sjutton och det blåser ännu. Men det regnar inte, solen tittar faktiskt fram emellanåt. En väninna kommer och fikar om en stund, skall bli kul.


Ha en finfin torsdag!   


                                                     




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards