Alla inlägg under april 2023

Av Pisan - 29 april 2023 08:21

Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator.
Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag jobbar på att träna upp för att slippa smärta, det går ett steg fram och två tillbaks men jag ger mig inte. Alternativet är operation och det vill jag inte.

Idag, lördag, vaknade jag halv 7 med en helvetes huvudvärk, det var bara till att gå upp. Så nu sitter jag här vid köksbordet med en mugg te medans mina 3 killar, 1 stor och 2 mindre, ligger och sover gott fortfarande.
Hoppas huvudvärken ger sig åtminstone lite för idag blir det nämligen kalas. Lilltrollet fyllde 25 i söndags och min pappa har fyllt 80. När han fyllde år mådde han inte bra så vi har fått skjuta lite på firandet och idag blir det alltså av.
Det är fler i min släkt som fyllt år så det blir mycket presenter att ta med sen. Min mamma har fyllt 77, lilltrollets pojkvän har också fyllt 25 och äldsta dotterns, den blivande mamman, sambo har också fyllt år. Vi ska hämta upp en tårta på vägen dit också. Så håll tummarna för att huvudvärken ger med sig, i a f lite.

Jag hoppas på att få till ett inlägg här då och då eftersom jag verkligen saknar det, saknar att få skriva av mig lite.

Ha nu en finfin Valborgshelg!
Tjillevippen! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2023
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards