Alla inlägg den 18 juli 2016

Av Pisan - 18 juli 2016 12:15

 


Så var det måndag och vanlig vardag igen. Att det är måndag hör jag direkt jag vaknat, det väsnas från bygget på gården... Det börjar vid 7 så då får jag gå upp och stänga fönstret om jag vill sova lite till. De ligger tydligen efter med bygget och det är därför det väsnas fast det är semester. Om 1 månad ungefär skall det köras igång i mitt hus, ser jag verkligen inte fram emot, jag kommer att bli galen av allt borrande... Och springande av folk i lägenheten   Det har väsnats i helgen också, i radhusområdet intill här, någon har semester och bygger om hemma.... Det börjas tidigt på morgonen och håller på till sent på kvällen...   


Har inte varit utanför dörren på hela helgen. Jag är såååå trött och har en jädra värk. Tror jag beror på blåsten, det blåser som f-n. Men solen tittar fram emellanåt. Det skall visst bli lite bättre väder den här veckan. Men skall det blåsa som nu så hjälps ju inte det, för min värk alltså.


Det blev inget roligt inlägg idag, känner mig inte heller speciellt rolig. Känner mig mest deppig och grinig.... Men hoppas ändå att du har en fin måndag!!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards