Alla inlägg den 5 januari 2020

Av Pisan - 5 januari 2020 14:35

 


Halloj på er!   Här kommer några rader från mig. Jag längtar så jag spricker tills jag är på stranden här ovan. Men får vänta c:a 4,5 månad tills dess.... Nu är vi hemma hos mig, vi åkte hit i torsdags. Vi åkte via Limmareds loppisbutik och 2 matbutiker i Borås. I morgon åker älsklingen hem.  Vi har haft det jättemysigt de här veckorna, det är 2 veckor sen han kom hit då strax innan jul. Just nu är han ute och handlar. Jag är sååå himla trött idag och jag, och älskingen också, har sovit middag. det har vi gjort nästan varje dag de här veckorna   Men vi har varit uppe rätt sent på kvällarna också, då blir man ju trött dagen efter. I a f jag. Vi har kollat på en hel del film och så har vi börjat kolla på Sons Of Anarchy på Netflix. Blir nog ett par avsnitt senare idag, har inte kollat upp vad som kommer på tv ikväll än.


Idag har vi gråväder här. Men i morse var det helt vitt av frost ute. Och nu regnar det.... Men bättre det än snöblask. 


Ha en fin eftermiddag och kväll! Skall skriva lite mer om julen och nyår i nästa inlägg.   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards