Direktlänk till inlägg 29 juni 2015

Mitt ute i ingenting

Av Pisan - 29 juni 2015 13:25

 


God måndag! Hoppas ni har haft en fin helg, det har jag. Även om jag varit hemskt trött och hängig. Vi har tagit det ganska lugnt. Igår var vi vid älsklingens föräldrahem som han och hans syster har kvar. Det står i stort sett tomt men de sköter om det och klipper gräset och så emellanåt. Det ligger mitt ute i ingenting och där är såååå mysigt   


Tog lite bilder:

 

           

Klicka på bilderna så blir de större. De är tagna med mobilen så det är inte så värst hög kvalité på dem. Det är så fint och fridfullt där, helt tyst - man hör inte något annat än fågelkvittret   


Hängigheten jag dragits med i helgen är kvar och är av en värre kaliber nu, det blir inte många knop idag. Gick inte upp förrän vid 12-tiden, låg och läste nån timme. Vädret är grått, tror inte det regnat sen tidigt i morse dock. Det började regna vid 18-tiden igår när jag var på väg hem, mellan Bollebygd och Landvetter där jag bor och sen höll det på, gick och lade mig vid 22.30 och då regnade det fortfarande. Vi har även haft gråväder under helgen där i Småland, dock utan regn och det var ganska varmt, c:a 20 grader. I morgon skall sommaren vara tillbaka om man skall tro på prognoserna.

Nu skall jag ha mig en stoooor mugg med o´boy med kaffe i, smaskens!!   Ha en fin måndag!   


 



 
 
Ingen bild

Monachos

29 juni 2015 13:59

Mysigt det såg ut att vara. Ett ställe att hämta krafter på och njuta av lugnet. Regnet har även hälsat på här också men det ska ju bli bättre och på snudd på för bra :D Må Gott

Pisan

29 juni 2015 17:48

Det är jättemysigt där och man kan verkligen hämta krafter och njuta där ute. Ja, nu skall det ju bli riktig sommar ju :-) Bara det inte blir för varmt, det orkar jag inte.... Kram! ♥

 
Annelie

Annelie

29 juni 2015 21:11

Härligt med en härlig helg, jag vaknade till en grå dag utan regn. Men, det sprack allt upp och vart en strålande dag, klart nu också.. :-D

Hoppas att du är piggelin i morgon.. // Kramen Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Pisan

30 juni 2015 11:29

Det sprack upp här framåt kvällen också och idag har vi riktigt sommarväder med blå himmel! :-) Känner mig dock inte piggare idag... Kram! ♥

 
Nilla

Nilla

30 juni 2015 10:27

Ser helt underbart ut. Alla borde ha ett sådant ställe som man kan njuta av lugnet och ladda batterierna. Kram <3

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

30 juni 2015 11:28

Ja, alla borde ha ett sånt ställe :-) Kramis! ♥

 
Ingen bild

Lena S

30 juni 2015 11:46

Mysigt ställe ☺
Kaffe med oboy i... Kan det vara gott...😉
Kram kram 💜

Pisan

30 juni 2015 12:02

Det är jättegott! Jag dricker den varm men om man vill kan man ju dricka den kall också. Kramis! ♥

 
Vicki

Vicki

30 juni 2015 18:08

Mysigt !!
Är det en sommarstuga? Brukar ni vara där på sommaren och koppla av? Ligger den mitt i skogen? Småland?

Vicki

http://fotbollsvicki.blogg.se

Pisan

2 juli 2015 10:37

Nix, ingen sommarstuga, man kan vara där över dagen för det ligger inte så himla långt från där älsklingen bor. Det ligger i Västra Götaland, närmsta stora ort är Svenljunga, tror jag :-) Älsklingen bor i Småland men har nära till Västra Götaland, nära gränsen eller vad man skall säga.... Kram! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards