Direktlänk till inlägg 10 december 2022

Halloj!

Av Pisan - 10 december 2022 21:31

Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag.
Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här.
Har varit inne i en period med enorm trötthet, som vanligt den här tiden på året. Haft mycket huvudvärk och ont i min artrosaxel.

Säger god kväll och/eller god natt men skriver mer snart.

Tjillevippen! <3

 
 
wiper

wiper

11 december 2022 10:06

Härligt att se dig igen och bakgrunden blev jättebra. Jag var inte i form och stressade upp mig sist. Hade ju klarat av det, du vet vad jag menar. Nu känns det lite bättre. Vilken fin julbild

Härligt att du är hos din kille och myser. Det är verkligen ingen höjdare att ha värk sånt sliter på en. Hoppas du får må lite bättre snart fina du

Ha en härlig tredje advent vännen
Kramar från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

13 december 2022 10:47

Ja, jag vet vad du menar. Ja, värk sliter på en, speciellt när man som jag har konstant värk, det dränerar en på energi så det är ju inte konstigt att jag är så trött jämt.
Ha nu en fin Luciadag! Kramis!

 
wiper

wiper

15 december 2022 13:25

Konstant värk som du har är ju verkligen ännu värre. Vet inte hur jag skulle stå ut med det. Det är verkligen inte konstigt att du blir trött.

Ha en så fin torsdag som möjligt
Stor varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

20 december 2022 11:05

Nej, det är väl inte konstigt att jag är trött egentligen. Det låter kanske konstigt men man vänjer sig vid att ha ont hela tiden, och att veta att det onda inte är nåt farligt ont gör också att man på nåt sätt "står ut".... Det är tröttheten som det onda ger som är värst.
Kramisar!

 
wiper

wiper

22 december 2022 11:47

Jag har också vant mig vid att jag alltid har besvär från nackskadan mer eller mindre. Sen sämre ork av utbrändheten. Trötthet är jobbigt för både du och jag vill så mycket men blir stoppade av våra diagnoser.

Ha nu en fin torsdag
Stor varm kram
Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

23 december 2022 06:31

Ja, det är mycket man vill...
Ha en fin fredag vännen! Kramis!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 16 oktober 2022 14:41


Halloj! Vilket väder vi har här i väst! Åska och blåst och regn. Och jag mår därefter... Har bestämt mig för att sluta blogga. Det blir inte detsamma att göra det på mobilen, det är så mycket man inte kan göra där och då är det inte kul. + att ja...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards