Direktlänk till inlägg 1 augusti 2015

Underbart

Av Pisan - 1 augusti 2015 11:01

 


God middag! Det har blivit lite glest med inlägg, dels för att läget är som det är och att min dator är paj. Just nu skriver jag från älsklingens dator, han har alltså fått komma hem   Han är precis som vanligt och är sjukskriven i 3 månader till att börja med, men sen blir det förmodligen 3 månader till. Och köra bil får han inte göra på 6 månader, en sorg - naturligtvis. Men det kommer att gå bra, jag är ju van vid att alltid åka buss och så, har ju inget körkort.

Ikväll skall vi på bio här i byn. Förstår ni hur skönt jag tycker det är nu när allt är som vanligt?  Det känns underbart!!!


Ha en finfin helg, får se när jag kikar in här igen. Och stort TACK till er som kommenterat, ni är underbara   


 

 
 
Ingen bild

Lena S

1 augusti 2015 20:44

Å va härligt att läsa.😊
Kramkram

Pisan

2 augusti 2015 10:58

Kraaaam!! ♥

 
Ingen bild

Annelie

2 augusti 2015 09:24

Gött.... :-D
Förstår det är underbart att han fått komma hem och ni får TRÄFFAS.
Men, jobbigt att han inte får köra bil, tyvärr brukar det ju vara så efter de fått stroke.
En kvinna jag känner tog de ifrån körkortet efter sin stroke, ändå så kom hon igen jättebra.

Ha det bäst och sköt om dig.. // Kramen Annelie

Pisan

2 augusti 2015 10:57

Ja! Det är verkligen gött! :-) Ha det bäst du också! Kramis! ♥

 
Nilla

Nilla

2 augusti 2015 18:02

Vad skönt att han fått komma hem. Kram ♡

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

5 augusti 2015 17:34

Ja, jätteskönt! Kram på dig! ♥

 
wiper

wiper

3 augusti 2015 10:04

Vad glad jag blir för er skull och så härligt att han inte fått en massa skador av järnblödningen. Min man fick inte köra bil på 3 månader, han fick en stroke som var allvarligare än en tia. Han har fått lite försvagning i ena armen så han kan tappa saker ibland. Kul att ni varit på bio också. Förstår att det känns helt underbart

Ta hand om varandra nu och njut

Stor varm kram till er båda från Småland

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

5 augusti 2015 17:34

 
Ingen bild

Monachos

3 augusti 2015 11:37

Skönt att höra. Att inte få köra är ju förstås något man inte helt vänjer sig med på en gång men det blir nog också bra så småningom. Det blir väl många kollar och sånt men han verkar ju ha klarat sig ur detta jättebra och det får man vara glad för och då kommer ju annat som körkort i andra hand. Må Gott

Pisan

5 augusti 2015 17:29

Precis, det kommer i andra hand. Jag är glad att jag har honom kvar :-) Många olika kontroller blir det, idag var de här från rehab men han behöver inte hjälp med nåt, skönt. Kramis! ♥

 
wiper

wiper

5 augusti 2015 09:04

Det låter helt underbart och jag hoppas filmen var bra.

Ta nu hand om varandra och sköt om er

varm kram från
Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

5 augusti 2015 17:33

Vi såg Ant-man, den var jättebra :-) Vi tar hand om varandra, mer än nånsin.... Ta hand om er ni också, kram till er båda! ♥

 
Vicki

Vicki

5 augusti 2015 16:36

Så härligt att han har fått komma hem !!
Är han helt bra förutom att han måste vila upp sig några månader ?

Vad blev det för bio? Bio är så härligt att gå på :-)

Vicki

http://fotbollsvicki.blogg.se

Pisan

5 augusti 2015 17:30

Ja, han är helt bra och han kommer vara sjukskriven i c:a ett halvår. Det blev Ant-man, den var faktiskt jättebra, kan rekommendera den :-) Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards