Direktlänk till inlägg 25 augusti 2015

Eller hur?

Av Pisan - 25 augusti 2015 11:27

 


Halloj! Här sitter jag alldeles nyduschad. Och regnet det vräker ner och har gjort så ett bra tag, jag var uppe vid halv 8-tiden och då vräkte det också ner, tror det börjat tidigt eller hållt på hela natten. Enligt det jag läst i kvällstidningarna på nätet så är sommaren över för i år, höstrusket väntar nu. Rusk tycker jag inte det behöver bli, men lite hög klar luft och soliga höstdagar är ju inte fel, eller hur?   


Idag skall jag ha B12-spruta och handla lite. Och så måste jag röja lite här hemma innan jag åker till älsklingen i morgon. Har pärlaskar här ute i köket som måste undan och strykbrädan står framme i rummet, med stryktvätt på.... Suck, stön och stånk!! Hatar att stryka. Men jag måste ta tag i det idag.


Har inte så mycket att skriva om, det har inte hänt nåt speciellt här. Hoppas du får en fin tisdag och en fortsatt fin vecka! Var rädd om dig!   


 

 
 
Nilla

Nilla

25 augusti 2015 13:50

Kram <3

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

25 augusti 2015 16:23

Kram! ♥

 
Ingen bild

Bosse Lidén

25 augusti 2015 15:39

Om att stryka tycker jag INTE. Kram Bosse

Pisan

25 augusti 2015 16:23

Finns inget tristare. Kram! ♥

 
mickis

mickis

26 augusti 2015 13:21

Hösten KAN vara helt fantastisk när solen skiner & luften är hög & klar :-)
Men just nu & de dagarna som varit har det mest varit rusk faktiskt.. men hoppet lever... ;-)

Ha det så mysigt hos älsklingen :-)
Kram

http://meramickis.blogspot.se

Pisan

1 september 2015 08:53

Håller med, det är fint när solen tittar fram. Har haft det mysigt. Kramisar! ♥

 
Ingen bild

Annelie

30 augusti 2015 09:13

Hallå gumman, länge sedan jag kikade här. Skoj att du ansökte om att bli vän med mig på fejjan.. :-)

Hihi, jag älskar att stryka,, då sätter jag alltid på spotify och sen ställer jag mig där, det är en sån avkoppling.
Men, nu kan jag ju inte... :-(
Eller, jag klarar av att sitta en liten stund att stryka, men det blir att Göran tar det också.

Härligt att du är hos ditt hjärta,,, ni myser för fulla segel förstår jag. <3

Denna helg har vi haft mârten = marknad i vår stad,, kom ett par kompis från Malmö till oss,,, så igår gjorde vi verkligen stan. Shoppade en del också.
Men i natt kom "Herr Värk" med hela sin J***A familj och knackade på ordentligt, de till och med trängde sig in hos mig och höll mig vaken i drygt en timme innan några av "familje-medlemmarna" försvann med hjälp av starkare medicin.
Jag fattar inte varför han promt ska vara hos mig,,, kan ju vara att denna kropp är varm RUND & god då.. ;-)

Ha nu en jättemysig söndag, själv så blir det en innedag för mig i alla fall, första tvättmaskinen snurrar redan. Sen bir det en hel del i sängen,,, värken finns ju kvar :-((

Sköt om dig.. // Kramar Annelie

Pisan

1 september 2015 08:52

Jadå, vi har myst för fulla segel :-) Nu är jag hemma igen. Den där herrn kan dra dit pepparn växer!! Han har hälsat på hos mig också :-( Min kropp är också varm och rund :-D Värken blir man nog aldrig av med, det värker alltid någonstans ju. Det första jag gjorde när jag kom hem igår var att sätta på tvättmaskinen. Det blir flera maskiner idag med. Kramisar! ♥

 
Vicki

Vicki

30 augusti 2015 15:31

Soliga sköna höstdagar är härliga så länge man slipper regnet. Jag gillar riktigt fina vinterdagar med. Snö, sol och några minus grader :-).

Haft en bra helg?
Hur ofta tar du din B12?

Ha det gott, kram Vicki

http://fotbollsvicki.blogg.se

Pisan

1 september 2015 08:50

Jadå, har haft en fin helg, en fin vecka också :-) Nu är jag hemma igen. Tar min B12-injektion 2 ggr/v vanligtvis. Ha det gott du med! Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards