Alla inlägg den 26 juli 2017

Av Pisan - 26 juli 2017 09:43

 


Semestern kom av sig. I fredags kväll, efter att vi varit på bio och sett Dunkirk fick min älskling ett krampanfall. Jag ringde ambulansen och älsklingens kompis, för jag kände att jag klarar inte detta ensam, inte igen.... Sen har det varit jobbiga dagar även om älsklingen fick komma hem eftermiddagen dagen därpå. Igår pratade han med sin neurolog på telefon och han trodde att Transportstyrelsen drar in körkortet 1 år - igen.... Och han som  just spenderat mycket pengar på att få bilen i ordning efter att ha stått still i nästan 1,5 år efter det första krampanfallet i oktober 2015. Det är mycket tårar nu, och mycket oro. Extra jobbigt blev det ju för att jag var tvungen att åka hem i måndags, jag skulle hämta min dosrulle på Apoteket och så skall jag ha 2 sprutor denna veckan, tog en igår och skall ha en i morgon bitti och sen åker jag tillbaka till Småland.


Jag kommer förmodligen inte skriva så mycket här inne, jag har inte orken och lusten. Så känns det i a f just nu. Hoppas du har en fin sommar och glöm inte att njuta och var rädd om dig!   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards