Alla inlägg den 2 oktober 2019

Av Pisan - 2 oktober 2019 11:54

 


Ja, jag har ont i huvudet. De sista 3-4 veckorna har jag vaknat med huvudvärk varje dag. Ibland, för det mesta, går det över när jag kommit upp. Men inte alltid, ibland sitter den i hela dagen. Och ont i den där förbaskade skuldran. Men jag mår inget vidare över det stora hela just nu. Hösten är absolut inte min tid. Och det är jobbigt med att mitt humör hoppar upp och ner som det gör. Ena dagen är jag så deppig och ser allt i svart och nästa dag är jag på gott humör. Det finns liksom inget mitt emellan, jag vet inte hur jag skall beskriva hur det är jobbigt förutom att det är jobbigt att inte veta vilket humör jag kommer att vara nästa dag. Det är väldigt tröttsamt att det går upp och ner som det gör, det är jättesvårt att förklara. Och det är inte helt kopplat till hur jag mår i kroppen för jag kan ha dagar när jag inte har så himla ont och ändå vara nere och tvärtom. Och ibland tycker jag inte alls det är konstigt att jag blir nere ibland, jag har ju knappt nåt liv längre känns det som. De flesta dagar är jag för dålig för att göra nåt, jag bara ligger/halvligger i soffan. Jag har skitont och jag är sååå förbaskat trött. Förlamande trött, ingen "vanlig" trötthet. Matt. Urlakad. De helger jag åkt till älsklingen tar slut på all ork som finns, det blir surt efter. Ibland i ett par veckor. Det känns underbart att han kan komma hit numera också. 


Sådär, nu fick jag gnällt lite också...    Har inget roligt att skriva om idag. Men jag önskar er en fin onsdag!     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards