Alla inlägg den 8 oktober 2019

Av Pisan - 8 oktober 2019 12:12

 


Halloj! Kikar in här idag med    Sitter här och väntar på att de skall komma och göra den där förbesiktningen. Mejlade dem ju igår om att jag inte är hemma på em, men har inte hört nåt. Och jag skall ju iväg om c:a en halvtimme. Men har fått hjälp med ugnslampan i a f, det var en trevlig kille här för en stund sen och hjälpte mig med det. Jag satte klockan på kvart i 8 i morse men då var jag så gott som medvetslös, men klädde på mig och gick och lade mig igen och har sovit fram till kvart i 11, men lätt. Och fick sömnparalys.... Det är typiskt när man ligger där och vet att man inte kan slappna av helt och hållet och sova ordentligt utan bara halvt. Och så har jag drömt helknasiga drömmar. Jag tror ju inte de varit här och ringt på och jag inte hört det, jag hade garanterat hört det så lätt har jag sovit. Sömnparalys är ju så läskigt, brukar vara lite uppskakad hela dagen efter en sån episod.


Idag regnar det och det skall det visst göra av och till under den närmsta tiden. Och det är riktigt mörkt inomhus men det lyser upp så fint i mitt kök nu med ljuskransen i fönstret. Men jag har ändå tänt i taket här i köket, annars känns det ju som kvällen. 


Här är en bild till som jag tog i söndags på promenaden. Den överst i inlägget är också därifrån.


 


Ha en finfin tisdag!     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards